Нові можливості для реформованих локальних ЗМІ Житомирщини

87034101_2539821732957336_8455062993883889664_n

Допомагають відкривати тренінги, які проводяться в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

Цього разу редактори та рекламні менеджери з п’яти  районних газет Житомирської області взяли участь у дводенному тренінгу на тему – «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа», На тренінг, який відбувся у Полтаві 14-15 лютого, приїхали учасники з Житомирської, Полтавської та Чернігівської областей.

86718297_2681559888628640_2218310136907169792_o

Досвідчений тренер і практик рекламного менеджменту Антон Онуфрієнко поділився з учасниками заходу секретами  монетизації локальних видань. На думку тренера, районні газети обов’язково повинні мати сайти, які б мали оригінальний контент, а не просто он-лайн версію газети. А ще навчитися створювати рекламний продукт, щоб успішно монетизувати свої видання. Тренер робив акцент на тому, як локальному медіа не просто вижити в конкурентному середовищі, а поступово ставати успішним.

Новими для учасників стали кейси про створення ідей для нативної реклами та основних технік продажів реклами в локальних медіа.

Не секрет, що більшість редакторів реформованих газет у районах досить скептично ставляться до створення сайтів, вважають їх неефективними і навіть такими, що заважатимуть передплаті та реалізації друкованого видання. І все через звичну аудиторію-людей пенсійного віку ,які не вміють користуватися а ні комп’ютером, а ні смартфоном. Але чи варто газетам таким чином обмежувати свою потенційну аудиторію? Лякає і відсутність компетентних кадрів, які б займались систематичним наповненням інтернет-видання, створенням оригінального контенту для сайту газети.

Свою думку про це висловив постійний учасник тренінгів, редактор газети «Новий день» з Любара  Сергій Гонзур : «Поки що нашій редакції складно не тільки створити сайт, але й знайти людину, яка б постійно ним займалася. Можливо потрібно об’єднуватися з іншими районними виданнями і робити спільну он-лайн платформу для місцевих новин».

Завідуюча відділом реклами газети «Ружинська земля» Наталія Ступак, яка  вперше була на тренінгах проекту, поділилась враженнями: «Мені дуже сподобався тренінг. Інформація по розвитку сайту ,як ефективного інструменту в монетизації газети і залученню рекламодавців, була дуже цінною. Наша редакція планує оновлювати сайт і тепер шукатимемо для цього можливості»

 

Менеджерка з реклами газети «Народна трибуна» з Ємільчиного Людмила Рибакова зазначила, що інформація, яку отримали на тренінгу, змусила замислитися над новими можливостями в залученні рекламодавців та застосуванні креативних підходів у подачі реклами в місцевій газеті.

Тренінги проводяться в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews