Як районній газеті потрапити в майбутнє?

28685875_1860045120681720_7379617794444230656_n

Група редакторів районних газет Житомирщини взяла участь у тренінгу  «Стратегічне планування в медіа організації або як потрапити в майбутнє»та «Газетний дизайн і верстка»,який відбувся 1-2 березня у Чернігові. Це вже другий тренінг,який відбувся в рамках другого етапу проекту Тернопільського прес-клубу «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Разом з житомирськими газетярами навчалися їх колеги з Полтавської та Чернігівської областей,які приєдналися до проекту з вересня минулого року. Своїми знаннями та досвідом з редакторами “районок” ділилися тренери Дмитро Кліманов – генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив і впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси, співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавців України» та Євген Таратухін – головний редактор ТОВ РІА «К&К», видавничий дім «Телегазета». Учасники тренінгу аналізували свої газети, складали уявлення по кожному виданню про його читачів, рекламодавців і конкурентів. Таким чином вчилися розробляти стратегію розвитку видання. Тренери ознайомили редакторів з основами медіа-бізнесу ,навчилися робити SWOT аналіз та розробляти бізнес-плани.Учасникам презентували зразки  бізнес стратегій і стратегії маркетингу.

28280105_1860045237348375_170698802255101952_n

Про грантові можливості для новостворених газет на треннігу розповіла програмний координатор Інтерньюз Ірина Савченко. —-

  • -Після тренінгу у Чернігові,є над чим подумати і скласти плани на майбутнє,- ділиться враженнями редактор газети “Народна трибуна” з Ємільчиного Михайло Мельник.
  • – Ми отримали нові знання і багато ідей,які готові втілювати в життя,-говорить редакторка газети”Прапор” з Хорошева
  • Галина Мінялук.
  • -Наша команда у захваті від тренінгу і від спілкування з тренерами та колегами з Чернігівщини та Полтавщини.Такі поїздки і навчання приносять користь і дуже допомагають у роботі ,-зазначає Ольга Бортнікова – редакторка газети “Вісті” з Пулин.
  • Другий  етап проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності», який було розпочато в лютому 2017 року за підтримки “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) нині охоплює 11 областей України, а саме – Тернопільську, Волинську, Дніпропетровську, Житомирську, Закарпатську, Львівську, Полтавську, Сумську, Харківську, Херсонську та Чернігівську. В ході проекту відбуваються”кущові” тематичні тренінги ,здійснюється юридична підтримка та консультування редакцій газет,які реформуються.
  • Фото Чернігівського прес-клубу.